همانطور که استحضار دارید شرایط اقتصاد جهانی به گونه ای است که فعالیت و رقابت شرکت ها و سازمانها به مراتب پیچیده تر و چالشی تر از گذشته شده و تجربه افراد، دارایی های مالی و تخصص فنی به تنهایی نمیتواند گره گشای چالش های پیش رو باشد. در بسیاری از شرکتها و سازمانهای موفق نوع کار و موضوع خدمت و محصول در موفقیت رهبران و مدیران مطرح نیست و آنچه بیشتر مهم است نوع رهبری و مدیریت است. دنیای امروز اساسا با دنیای دیروز متفاوت است، اگر همچنان به شیوه گذشته عمل کنیم در دنیای امروز قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. از این رو آگاهی از تجربه سازمان هایی که در دنیا موفق عمل نموده اند و بومی سازی سیر موفقیت آنها میتواند افق جدیدی را پیش روی مدیران توانمند کشور بگشاید.
کنفرانس مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی با حمایت معنوی کمیسیون رویدادها و نمایشگاه های خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در تلاش است تا با بهره مندی ازاساتید و سخنرانان حرفه ای الگوهای مدیریتی را با رویکرد تغییر در مدیریت و رهبری سازمان بواسطه مسئولیت پذیری کارکنان تا واگذاری اختیارات (مدیریت افقی) و مدیریت از جانب مشتری به درون سازمان را با هدف بهره وری بیشتر سازمان همراه با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران ومدیران سازمان ها ارائه نماید.
رویکرد کنفرانس مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی :
– آشنایی با الگوهای نوین جهانی مدیریت
– آشنایی با شیوه های نوین آموزش و توسعه مدیران با قابلیتها و دیدگاه های جهانی
– چگونگی افزایش آزادسازی توان رقابتی با توجه به استانداردهای منطقه ای و جهانی
– چگونگی واکنش و تغییر پذیری درتصمیمات استراتژیک با توجه به تغییرات پر نوسان در سطح ملی و منطقه ای و جهانی
مزایای حضور در کنفرانس:
– بهره مندی از جدیدترین متدهای مدیریت
– دریافت گواهی حضور در کنفرانس مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی
– دریافت نشان یادبود ویژه داخلی کنفرانس
– ایجاد و برقراری روابط علمی و شغلی با سایر شرکت کنندگان حاضر در کنفرانس
– عضویت در باشگاه مدیران نوید کارآفرین فیدار و بهره مندی از خدمات باشگاه
– دریافت سوگندنامه و بیانیه داخلی هیات حاضر در کنفرانس با عنوان تعهد به توسعه و رشد در جهت رضایتمندی مشتری
با توجه به اسپانسری هتل مجلل پارس مشهد مقرر گردیده به 40 ثبت نام اول این کنفرانس با انتخاب یکی از پکیج های CIP به بعد به مدت سه شب و چهار روز ( از مورخ15 /12/98 لغایت18/12/98 ) سرویس اقامت در هتل 5 ستاره پارس با سرویس کامل(صبحانه،ناهار،شام)برای دو نفر در اتاق دبل و یا یک نفر در اتاق سینگل بصورت رایگان ارائه گردد.
– ظرفیت ثبت نام شده شامل اقامت رایگان هتل پارس 34 نفر – ظرفیت باقی مانده مشمول اقامت رایگان هتل پارس 6 نفر
امیدواریم افتخار میزبانی شایسته حضرتعالی را در کنفرانس مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی، کنار سایر مدیران تراز اول کشور داشته باشیم.

گروه مدیران کارآفرین
دبیرخانه برگزاری کنفرانس – غزنوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *